woensdag 19 september 2012

Zijn alle vrouwen aan de drank?! [UPDATE]


De reden van de “drankjes-hype” op Facebook


Wat gebeurt er toch op Facebook? Alle vrouwen posten in een keer allemaal een naam van een bepaalde drank op hun profiel. Is het wereld-mannendag?! Nee.

De alcoholische en niet-alcoholische dranken staan voor de huidige relatie waar de vrouwen zich momenteel in bevinden. Waarom? Op deze manier willen zij aandacht vragen voor en hun steun betuigen aan iedereen met borstkanker. Zo willen zij een “Buzz” creëren over Facebook. Dit doen ze door een bepaald “codewoord”, in dit geval een soort drank, te plaatsen als status-update’. Maar je wilt natuurlijk weten wat de code is… 

(UPDATE: Nu blijkt dat er verschillende versies van uitleg rond gaan, ik heb beide varianten geplaatst)

Nou daar gaan we:

Eerste variant;

Tequila: Ik ben een vrijgezelle vrouw
Rum: Ik ben in voor “one night stands”
Champagne: Ik ben een verloofde vrouw
Red Bull: Ik heb een relatie
Bier: Ik ben getrouwd
Wodka: Ik ben de affaire
Sprite: Ik kan de ware Jacob niet vinden
Whiskey: Ik ben single maar dat komt omdat mijn vrienden niet stoppen me feesten
Likeur: Ik wilde dat ik single was
Gin: Ik wil graag trouwen

Tweede variant (UPDATE);

Champagne: ik ben vrijgezel
Jenever: ik ben verloofd
Wijn : samen zijn maar hij weet het nog niet
Cognac: ik heb een relatie
Amaretto: ik ben verliefd
Safari: ik hou van avontuur
Cointreau: ik ben getrouwd
Bier: vrije liefde
Malibu: ik ben zijn minnares
Jägermeister: ik heb de ware nog niet gevonden
Wodka: ik ben vrijgezel en dat blijft zo
Bloody mary: ik zou terug vrijgezel willen zijn
Tequila sunrise: ik wil graag trouwen

Ik geloof dat ik hiermee niet alleen de mannen informeer, maar ook de vrouwen die nu “per ongeluk” een drankje hebben geplaatst. ;)

NIEUWE ACTIE (oktober 2012): Vrouwen massaal op vakantie!?


5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier staat nog een andere versie
    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/538913_10151134801213260_26522154_n.jpg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te lezen hoor. Fantastische blog. Weet iemand toevallig waar je een cocktailworkshop kan volgen?

    BeantwoordenVerwijderen